"Nog nooit hebben zoveel BAM-leden en andere marketingprofessionals hun stem uitgebracht voor het Marketing Book of the Year", stelt BAM, de Belgian Association of Marketing. Zo'n 34 procent van de meer dan 4.300 deelnemers koos voor 'La stratégie digitale marketing. Ne ratez pas le coche!' van Cédric Cauderlier, co-founder & lead strategist van Mountainview.

Digitale marketing

"Ik ben super tevreden dat marketeers een boek dat digitale marketing vulgariseert zo hebben gesmaakt", reageert de auteur. "Boeken over digitale marketing gaan vaak dieper in op een bepaalde techniek of specifiek digitaal kanaal. In digitale marketing zit je snel in het tactische, terwijl ik vond dat het net goed was om een overzicht te bieden en vooral de vraag te stellen waarom en voor wie je het zou doen."

Geen toeval dat de reden voor dit boek er kwam door de vele opleidingen die Cédric Cauderlier geeft. "Op zo'n moment durven mensen vragen stellen die ze in hun bedrijf of tegenover hun bureau niet durven stellen. Vaak omdat ze schrik hebben te tonen dat ze niet mee zijn. Terwijl er in dit domein zoveel gebeurt dat je onmogelijk met alles kan mee zijn. Dit boek biedt dus de antwoorden op de vragen die marketeers niet durven stellen."

Merken als mensen

Het podium wordt vervolledigd door Hanan Challouki (founder van Inclusified) met 'Inclusieve communicatie' en Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel Demeester (Callebaut Collective) met 'Act Human'.

Waar Hanan Challouki pistes aanreikt om inclusiever te communiceren moedigen de drie auteurs van Callebaut Collective marketeers aan om merken als mensen te zien en zich als een Human Activator te positioneren.

"Nog nooit hebben zoveel BAM-leden en andere marketingprofessionals hun stem uitgebracht voor het Marketing Book of the Year", stelt BAM, de Belgian Association of Marketing. Zo'n 34 procent van de meer dan 4.300 deelnemers koos voor 'La stratégie digitale marketing. Ne ratez pas le coche!' van Cédric Cauderlier, co-founder & lead strategist van Mountainview."Ik ben super tevreden dat marketeers een boek dat digitale marketing vulgariseert zo hebben gesmaakt", reageert de auteur. "Boeken over digitale marketing gaan vaak dieper in op een bepaalde techniek of specifiek digitaal kanaal. In digitale marketing zit je snel in het tactische, terwijl ik vond dat het net goed was om een overzicht te bieden en vooral de vraag te stellen waarom en voor wie je het zou doen."Geen toeval dat de reden voor dit boek er kwam door de vele opleidingen die Cédric Cauderlier geeft. "Op zo'n moment durven mensen vragen stellen die ze in hun bedrijf of tegenover hun bureau niet durven stellen. Vaak omdat ze schrik hebben te tonen dat ze niet mee zijn. Terwijl er in dit domein zoveel gebeurt dat je onmogelijk met alles kan mee zijn. Dit boek biedt dus de antwoorden op de vragen die marketeers niet durven stellen."Het podium wordt vervolledigd door Hanan Challouki (founder van Inclusified) met 'Inclusieve communicatie' en Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel Demeester (Callebaut Collective) met 'Act Human'.Waar Hanan Challouki pistes aanreikt om inclusiever te communiceren moedigen de drie auteurs van Callebaut Collective marketeers aan om merken als mensen te zien en zich als een Human Activator te positioneren.