In totaal namen 693 exposanten deel aan de beurs, die tussen 24 en 27 september plaatsvond in de hallen van Brussels Expo.

Verspreid over negen hallen en met een oppervlakte van bijna 40.000 m², tegenover 37.600 m² in 2017, presenteerde de beurs het grootste aanbod van label- en verpakkingsdruktechnologieën en live demonstraties tot nu toe. Dit omvatte de snel groeiende gebieden van hybride drukwerk, flexibele verpakkingen en automatisering. Het slechte weer heeft 37.903 bezoekers uit 140 landen niet afgeschrikt om de vierdaagse beurs te bezoeken - een aanzienlijke stijging ten opzichte van de 125 landen in 2017. Vooral India, China en Japan waren goed vertegenwoordigd met grote bezoekersdelegaties. Ook Oost-Europa was sterker vertegenwoordigd dan in 2017, met name Kroatië met een stijging van 51 procent, Litouwen (36 procent), Roemenië (25 procent) en Rusland (14 procent). Ook vanuit Brazilië steeg het aantal bezoekers met 14 procent ten opzichte van 2017.

Lisa Milburn, Managing Director van de Labelexpo Global Series, zei: "We zijn verheugd dat onze 40-jarige jubileumeditie van Labelexpo Europe onze grootste, meest internationale editie tot nu toe is geweest, vooral omdat het nu snel evolueert naar een show die niet alleen etiketten maar ook verpakkingsdrukwerk omvat. Dit bleek duidelijk uit de ongelooflijke reeks van flexibele verpakkingsinnovaties en hybride machines op de beursvloer, waardoor labelverwerkers steeds meer mogelijkheden krijgen om hun activiteiten te diversifiëren.

In totaal namen 693 exposanten deel aan de beurs, die tussen 24 en 27 september plaatsvond in de hallen van Brussels Expo.Verspreid over negen hallen en met een oppervlakte van bijna 40.000 m², tegenover 37.600 m² in 2017, presenteerde de beurs het grootste aanbod van label- en verpakkingsdruktechnologieën en live demonstraties tot nu toe. Dit omvatte de snel groeiende gebieden van hybride drukwerk, flexibele verpakkingen en automatisering. Het slechte weer heeft 37.903 bezoekers uit 140 landen niet afgeschrikt om de vierdaagse beurs te bezoeken - een aanzienlijke stijging ten opzichte van de 125 landen in 2017. Vooral India, China en Japan waren goed vertegenwoordigd met grote bezoekersdelegaties. Ook Oost-Europa was sterker vertegenwoordigd dan in 2017, met name Kroatië met een stijging van 51 procent, Litouwen (36 procent), Roemenië (25 procent) en Rusland (14 procent). Ook vanuit Brazilië steeg het aantal bezoekers met 14 procent ten opzichte van 2017.Lisa Milburn, Managing Director van de Labelexpo Global Series, zei: "We zijn verheugd dat onze 40-jarige jubileumeditie van Labelexpo Europe onze grootste, meest internationale editie tot nu toe is geweest, vooral omdat het nu snel evolueert naar een show die niet alleen etiketten maar ook verpakkingsdrukwerk omvat. Dit bleek duidelijk uit de ongelooflijke reeks van flexibele verpakkingsinnovaties en hybride machines op de beursvloer, waardoor labelverwerkers steeds meer mogelijkheden krijgen om hun activiteiten te diversifiëren.