Lessebo Paper, een van de oudste papierfabrikanten van Zweden, presenteert 'Lessebo Colours', een nieuwe serie gekleurd papier. "Het palet is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit 48 unieke nuances - variërend van elegante groene tinten tot energieke gele tinten", stelt de fabrikant.

Gezonde groei

Met dit assortiment gekleurd papier wil Lessebo Paper groeien in het segment van de luxeverpakkingen. Jens Olson, de CEO van Lessebo Paper, ziet een grote vraag in de markt naar hun exclusieve papier om unieke verpakkingen te creëren.

"De papierindustrie laat een gezonde groei zien, vooral in de markt voor luxeverpakkingen. Veel van het papier in luxeverpakkingen is gemaakt van gekleurd papier. Daarom lanceren we ons nieuwe assortiment 'Lessebo Colours' om te voldoen aan de groeiende vraag naar duurzaam gekleurd papier in de markt", zegt Olson.

"De grote papierrollen zijn superindrukwekkend", zegt Lisa Careborg, creative director bij F&B Happy.

Kleurrijk contrast

De lancering wordt gepresenteerd in 'The Big Rollout', een concept dat Lessebo Paper heeft gecreëerd in samenwerking met het Zweedse brandingbureau F&B Happy, een onderdeel van het creatieve collectief Forsman & Bodenfors.

"De grote papierrollen zijn superindrukwekkend", zegt Lisa Careborg, creative director bij F&B Happy. "Voor deze lancering hebben we ze geplaatst en uitgerold in de prachtige natuur rondom de papierfabriek. Hiermee wilden we op een open maar speelse manier de aandacht van Lessebo Paper voor het milieu tonen. De nieuwe nuances zorgen voor een kleurrijk contrast met het gedempte palet van de natuur."

Lessebo Paper is gevestigd in de bossen in het zuiden van Zweden.
Lessebo Paper, een van de oudste papierfabrikanten van Zweden, presenteert 'Lessebo Colours', een nieuwe serie gekleurd papier. "Het palet is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit 48 unieke nuances - variërend van elegante groene tinten tot energieke gele tinten", stelt de fabrikant.Met dit assortiment gekleurd papier wil Lessebo Paper groeien in het segment van de luxeverpakkingen. Jens Olson, de CEO van Lessebo Paper, ziet een grote vraag in de markt naar hun exclusieve papier om unieke verpakkingen te creëren."De papierindustrie laat een gezonde groei zien, vooral in de markt voor luxeverpakkingen. Veel van het papier in luxeverpakkingen is gemaakt van gekleurd papier. Daarom lanceren we ons nieuwe assortiment 'Lessebo Colours' om te voldoen aan de groeiende vraag naar duurzaam gekleurd papier in de markt", zegt Olson.De lancering wordt gepresenteerd in 'The Big Rollout', een concept dat Lessebo Paper heeft gecreëerd in samenwerking met het Zweedse brandingbureau F&B Happy, een onderdeel van het creatieve collectief Forsman & Bodenfors."De grote papierrollen zijn superindrukwekkend", zegt Lisa Careborg, creative director bij F&B Happy. "Voor deze lancering hebben we ze geplaatst en uitgerold in de prachtige natuur rondom de papierfabriek. Hiermee wilden we op een open maar speelse manier de aandacht van Lessebo Paper voor het milieu tonen. De nieuwe nuances zorgen voor een kleurrijk contrast met het gedempte palet van de natuur."