De actie "Share a Coke and a Song" ging begin april van start en duurt de hele zomer lang. Vanaf vandaag 18 april kunnen muziekfans ook ShareaCoke.com bezoeken om uit een lijst flarden van liedjesteksten te kiezen waarmee de etiketten van flesjes kunnen worden beprint. De website blijft met namen gepersonaliseerde flesjes verkopen.

Het programma omvat ook een nieuwe mogelijkheid om muziekervaringen te delen via de sociale media. Liedjesfans kunnen instappen in een digitaal experiment door gebruik te maken van de mobiele app Shazam, waarmee de songtekst kan gescand worden op speciaal daarvoor gemerkte flesjes. Het laat de fans toe om een digitale lip-sync video op te nemen en hun creaties te delen via de sociale media.

De actie "Share a Coke and a Song" ging begin april van start en duurt de hele zomer lang. Vanaf vandaag 18 april kunnen muziekfans ook ShareaCoke.com bezoeken om uit een lijst flarden van liedjesteksten te kiezen waarmee de etiketten van flesjes kunnen worden beprint. De website blijft met namen gepersonaliseerde flesjes verkopen.Het programma omvat ook een nieuwe mogelijkheid om muziekervaringen te delen via de sociale media. Liedjesfans kunnen instappen in een digitaal experiment door gebruik te maken van de mobiele app Shazam, waarmee de songtekst kan gescand worden op speciaal daarvoor gemerkte flesjes. Het laat de fans toe om een digitale lip-sync video op te nemen en hun creaties te delen via de sociale media.