Het Belgische Sepia, actief in marketing- en evenementenlogistiek, gaat op in de internationale Staci groep. De logistieke dienstverlener breidt met deze overname zijn aanbod uit met een digitaal platform en een webshop voor print-on-demand opdrachten en met digitale schermen in verkooppunten.

Marketinglogistiek

Sepia, met hoofdzetel in Beveren, realiseerde in 2019 een omzet van 8,7 miljoen euro met een personeelsbestand van 60 medewerkers. Het bedrijf omvat drie dochterondernemingen: Sepia Digital is actief in digital signage. Sepia Retail en Sepia Events hebben meer dan twintig jaar ervaring in marketinglogistiek voor retailnetwerken en evenementen. De klanten zijn actief in de automotive, de uitzend-, olie- en distributiesector.

De groep Brands On (actief in parasols en uithangborden) maakt geen deel uit van de overname. De aandeelhoudersstructuur blijft ongewijzigd en Brands On blijft actief onder de leiding van Guido Vandenabeele. "Sepia treedt toe tot een sterke groep", stelt Bärbel Buyse, samen met Vandenabeele medeoprichter van Sepia. "Met complementaire activiteiten in marketinglogistiek in verkooppunten en events kan Sepia zijn digitale oplossingen versneld internationaal uitrollen."

Krachten bundelen

"Door onze krachten te bundelen, kunnen we ons dienstenaanbod op de Belgische markt versterken", duidt Jens Vercammen, de CEO van Staci België. De geïntegreerde groep zal 150 medewerkers tellen en meer dan 20 miljoen euro omzet genereren.

Staci telt zestig vestigingen in Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, goed voor een omzet van meer dan 314 miljoen euro met meer dan 2.500 werknemers in 2019.

Het Belgische Sepia, actief in marketing- en evenementenlogistiek, gaat op in de internationale Staci groep. De logistieke dienstverlener breidt met deze overname zijn aanbod uit met een digitaal platform en een webshop voor print-on-demand opdrachten en met digitale schermen in verkooppunten.Sepia, met hoofdzetel in Beveren, realiseerde in 2019 een omzet van 8,7 miljoen euro met een personeelsbestand van 60 medewerkers. Het bedrijf omvat drie dochterondernemingen: Sepia Digital is actief in digital signage. Sepia Retail en Sepia Events hebben meer dan twintig jaar ervaring in marketinglogistiek voor retailnetwerken en evenementen. De klanten zijn actief in de automotive, de uitzend-, olie- en distributiesector.De groep Brands On (actief in parasols en uithangborden) maakt geen deel uit van de overname. De aandeelhoudersstructuur blijft ongewijzigd en Brands On blijft actief onder de leiding van Guido Vandenabeele. "Sepia treedt toe tot een sterke groep", stelt Bärbel Buyse, samen met Vandenabeele medeoprichter van Sepia. "Met complementaire activiteiten in marketinglogistiek in verkooppunten en events kan Sepia zijn digitale oplossingen versneld internationaal uitrollen.""Door onze krachten te bundelen, kunnen we ons dienstenaanbod op de Belgische markt versterken", duidt Jens Vercammen, de CEO van Staci België. De geïntegreerde groep zal 150 medewerkers tellen en meer dan 20 miljoen euro omzet genereren.Staci telt zestig vestigingen in Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, goed voor een omzet van meer dan 314 miljoen euro met meer dan 2.500 werknemers in 2019.