Op 2 en 3 december 2021 vindt de veertigste editie van het BAM Marketing Congress plaats, de locatie is nog niet bekendgemaakt. Het opzet van de organisatie blijft marketeers inspireren, informeren en motiveren.

"We geven duizend personen de mogelijkheid om de live editie bij te wonen, waarbij interactie en netwerking een centrale rol zullen innemen. Om het evenement voor iedereen toegankelijk te maken, zal er in navolging van het succes in 2020, ook een virtuele extensie zijn", zeggen de organisatoren BAM, de Belgian Association of Marketing en het eventbedrijf OFCORES.

Vernieuwde samenwerking

Het BAM Marketing Congress mikt op mensen die werken in marketing, sales of communicatie. De Belgian Association of Marketing en OFCORES zullen voor de komende vijf jaar samenwerken aan de organisatie van het congres.

"We zijn ervan overtuigd dat marketers voordeel zullen halen uit deze nieuwe samenwerking. Samen zullen we de lat hoog leggen op vlak van technische expertise, eventmanagement, organisatie en creatieve toetsen", zegt Koen Van Impe, de voorzitter van BAM.

Op 2 en 3 december 2021 vindt de veertigste editie van het BAM Marketing Congress plaats, de locatie is nog niet bekendgemaakt. Het opzet van de organisatie blijft marketeers inspireren, informeren en motiveren."We geven duizend personen de mogelijkheid om de live editie bij te wonen, waarbij interactie en netwerking een centrale rol zullen innemen. Om het evenement voor iedereen toegankelijk te maken, zal er in navolging van het succes in 2020, ook een virtuele extensie zijn", zeggen de organisatoren BAM, de Belgian Association of Marketing en het eventbedrijf OFCORES.Het BAM Marketing Congress mikt op mensen die werken in marketing, sales of communicatie. De Belgian Association of Marketing en OFCORES zullen voor de komende vijf jaar samenwerken aan de organisatie van het congres."We zijn ervan overtuigd dat marketers voordeel zullen halen uit deze nieuwe samenwerking. Samen zullen we de lat hoog leggen op vlak van technische expertise, eventmanagement, organisatie en creatieve toetsen", zegt Koen Van Impe, de voorzitter van BAM.