Optimaliseren door automatisering en digitalisering en het belang van samenwerking en communicatie waren de belangrijkste thema's van EskoWorld 2022 in Texas.

Automatisering, digitalisering en connectiviteit

"We hebben bekeken hoe de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van automatisering, digitalisering en connectiviteit via cloudgebaseerde oplossingen bedrijven zullen helpen de uitdagingen te overwinnen waarmee ze vandaag en in de toekomst worden geconfronteerd", zegt Melissa Plemen, sr. director of Inside Sales and Marketing bij Esko.

Jan De Roeck, director of Marketing, Industry Relations and Strategy bij Esko, trapte het evenement af. "In zijn openingstoespraak beschreef hij hoe de noodzaak om de digitale transformatie te versnellen wordt verscherpt door de steeds veranderende uitdagingen waarmee bedrijven vandaag de dag worden geconfronteerd", aldus Melissa Plemen. "Hij legde uit hoe bedrijven moeten digitaliseren, automatiseren en verbinden om niet alleen gelijke tred te houden met de eisen van hun klanten, maar ook om te slagen in de toekomst."

Het programma omvatte dit jaar meer dan 120 sessies.

Duurzaamheid, e-commerce en digitalisering

De keynote speech van Maimouna Diakhaby, associate partner bij McKinsey, onderzocht vervolgens de vijf belangrijkste branchetrends die McKinsey in 2019 identificeerde en die tijdens de pandemie verder zijn geëvolueerd. "Als expert in de wereldwijde papier- en verpakkingsindustrie, heeft Maimouna uiteengezet hoe duurzaamheid, e-commerce en digitalisering de belangrijkste trends in de industrie voor het komende decennium zouden zijn", duidt Melissa Plemen.

EskoWorld 2022 stond in het teken van leren, netwerken en ontdekken.
Optimaliseren door automatisering en digitalisering en het belang van samenwerking en communicatie waren de belangrijkste thema's van EskoWorld 2022 in Texas."We hebben bekeken hoe de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van automatisering, digitalisering en connectiviteit via cloudgebaseerde oplossingen bedrijven zullen helpen de uitdagingen te overwinnen waarmee ze vandaag en in de toekomst worden geconfronteerd", zegt Melissa Plemen, sr. director of Inside Sales and Marketing bij Esko.Jan De Roeck, director of Marketing, Industry Relations and Strategy bij Esko, trapte het evenement af. "In zijn openingstoespraak beschreef hij hoe de noodzaak om de digitale transformatie te versnellen wordt verscherpt door de steeds veranderende uitdagingen waarmee bedrijven vandaag de dag worden geconfronteerd", aldus Melissa Plemen. "Hij legde uit hoe bedrijven moeten digitaliseren, automatiseren en verbinden om niet alleen gelijke tred te houden met de eisen van hun klanten, maar ook om te slagen in de toekomst."De keynote speech van Maimouna Diakhaby, associate partner bij McKinsey, onderzocht vervolgens de vijf belangrijkste branchetrends die McKinsey in 2019 identificeerde en die tijdens de pandemie verder zijn geëvolueerd. "Als expert in de wereldwijde papier- en verpakkingsindustrie, heeft Maimouna uiteengezet hoe duurzaamheid, e-commerce en digitalisering de belangrijkste trends in de industrie voor het komende decennium zouden zijn", duidt Melissa Plemen.