Het strategisch gesitueerde Mimaki Tech Center zal een trainings- en technische hub zijn voor Europa, het Midden Oosten en Afrika. Het ondersteunt vooral de markten voor textiel en kleding, maar biedt eveneens ondersteuning voor de gehele breedte van Mimaki's productlijn.

Het centrum is opgericht omwille van de explosieve groei van de Turkse markt en om bovendien de continue uitbreiding van Mimaki's activiteiten in Turkije, het Midden Oosten en Afrika te ondersteunen. Het verschaft training en technische support aan klanten, distributeurs en dealers in deze regio's.

"Turkije is al eeuwenlang een belangrijke producent van katoen en wol," verduidelijkt Mike Horsten, General Manager Marketing van Mimaki EMEA. "Die erfenis gaat tot op de dag van vandaag door, met een levendige Turkse industrie in textiel en kleding die zorgt voor een derde van de Turkse export. Dit genereert een belangrijke vraag naar oplossingen voor digitaal printen op textiel." Arjen Evertse, wordt Manager van het Mimaki Tech Center.

Het strategisch gesitueerde Mimaki Tech Center zal een trainings- en technische hub zijn voor Europa, het Midden Oosten en Afrika. Het ondersteunt vooral de markten voor textiel en kleding, maar biedt eveneens ondersteuning voor de gehele breedte van Mimaki's productlijn. Het centrum is opgericht omwille van de explosieve groei van de Turkse markt en om bovendien de continue uitbreiding van Mimaki's activiteiten in Turkije, het Midden Oosten en Afrika te ondersteunen. Het verschaft training en technische support aan klanten, distributeurs en dealers in deze regio's. "Turkije is al eeuwenlang een belangrijke producent van katoen en wol," verduidelijkt Mike Horsten, General Manager Marketing van Mimaki EMEA. "Die erfenis gaat tot op de dag van vandaag door, met een levendige Turkse industrie in textiel en kleding die zorgt voor een derde van de Turkse export. Dit genereert een belangrijke vraag naar oplossingen voor digitaal printen op textiel." Arjen Evertse, wordt Manager van het Mimaki Tech Center.