Nic.Oud produceert DM-drukwerk voor bekende merken als Heineken, Makro, Sanoma en T-Mobile. Met de nieuwe pers die in november wordt geïnstalleerd, zal zeer sterk gepersonaliseerd drukwerk kunnen geprint worden dat parallel loop met de online mediacampagnes van de klanten.

De nieuwe pers haalt aan de hoogste resolutie van 1200 x 1200 dpi een snelheid van 50 m/min., de hoogste snelheid is 120 m/min. aan een resolutie van 600 x 600 dpi. Het nieuwe model is 520 mm breed en print op media van 40 tot 250 g/m². Met de printkoppen kunnen variabele druppeltjes van watergebaseerde inkt worden afgevuurd. "De pers maakt gebruik van een nieuwe inkt met hoge densiteit, die nauw aanleunt bij de standaards die in offset worden gehanteerd," zegt de fabrikant. De pers zal eerst als een vierkleuren machine worden uitgebracht, maar ze heeft een modulaire structuur voor extra units.

Nic.Oud is een bedrijf met 170 medewerkers, ongeveer 2000 m² productie- en voorraadcapaciteit en werkt 24/7. Voor de promotie van de nieuwe pers stuurde Nic.Oud een mooi met de pers gedrukt hardcover boekje naar klanten en relaties. Het boekje (22 x 22 cm) met de titel "The Journey", vertelt over Nic.Oud, fabrikant Screen en de pers en brengt het verhaal over de authentieke Japanse geschenken die Nic.Oud in het land van de rijzende zon ontving of de souvenirs die er werden aangeschaft.

Nic.Oud produceert DM-drukwerk voor bekende merken als Heineken, Makro, Sanoma en T-Mobile. Met de nieuwe pers die in november wordt geïnstalleerd, zal zeer sterk gepersonaliseerd drukwerk kunnen geprint worden dat parallel loop met de online mediacampagnes van de klanten.De nieuwe pers haalt aan de hoogste resolutie van 1200 x 1200 dpi een snelheid van 50 m/min., de hoogste snelheid is 120 m/min. aan een resolutie van 600 x 600 dpi. Het nieuwe model is 520 mm breed en print op media van 40 tot 250 g/m². Met de printkoppen kunnen variabele druppeltjes van watergebaseerde inkt worden afgevuurd. "De pers maakt gebruik van een nieuwe inkt met hoge densiteit, die nauw aanleunt bij de standaards die in offset worden gehanteerd," zegt de fabrikant. De pers zal eerst als een vierkleuren machine worden uitgebracht, maar ze heeft een modulaire structuur voor extra units.Nic.Oud is een bedrijf met 170 medewerkers, ongeveer 2000 m² productie- en voorraadcapaciteit en werkt 24/7. Voor de promotie van de nieuwe pers stuurde Nic.Oud een mooi met de pers gedrukt hardcover boekje naar klanten en relaties. Het boekje (22 x 22 cm) met de titel "The Journey", vertelt over Nic.Oud, fabrikant Screen en de pers en brengt het verhaal over de authentieke Japanse geschenken die Nic.Oud in het land van de rijzende zon ontving of de souvenirs die er werden aangeschaft.