Spandex, met hoofdkantoor in Zwitserland, is actief in twintig landen met meer dan duizend werknemers. Het bedrijf levert meer dan 35.000 producten aan de wereldwijde markt voor visuele communicatie. Dat zijn sign-makers, grafische producenten, wrappers, viscom-specialisten, drukkers, installateurs, interieurontwerpers, architecten, enzovoort.

Groei stimuleren en versnellen

"Als ik naar de toekomst kijk, wil ik de vele kwaliteiten die Spandex heeft gebracht tot waar we nu zijn, gebruiken en kanaliseren om onze groei te stimuleren en te versnellen", stelt Andrew Coulsen, de CEO van Spandex. "We hebben gedurfde ambities om ons portfolio uit te breiden, nieuwe verticale markten te betreden en onze wereldwijde voetafdruk te vergroten."

Verbreden en intensiveren

Een jaar na zijn aantreden in Zürich is het voor Coulsen "nu het juiste moment om te kijken hoe we onze markten kunnen verbreden en intensiveren. En wat ons merk zegt over onze organisatie en waarde die we leveren."

"Als leiderschapsteam hebben we nagedacht over waar we voor staan, wie en wat we zijn en waar we naar streven. We hebben in woord en beeld de visie, missie en waarden vastgelegd die ons vandaag en in de toekomst definiëren. Onze vernieuwde merkidentiteit vertelt ons evoluerende verhaal en brengt de attributen die Spandex speciaal maken tot leven", aldus Andrew Coulsen.

Het nieuwe logo van Spandex verwijst onder andere naar de circulaire economie.
Spandex, met hoofdkantoor in Zwitserland, is actief in twintig landen met meer dan duizend werknemers. Het bedrijf levert meer dan 35.000 producten aan de wereldwijde markt voor visuele communicatie. Dat zijn sign-makers, grafische producenten, wrappers, viscom-specialisten, drukkers, installateurs, interieurontwerpers, architecten, enzovoort."Als ik naar de toekomst kijk, wil ik de vele kwaliteiten die Spandex heeft gebracht tot waar we nu zijn, gebruiken en kanaliseren om onze groei te stimuleren en te versnellen", stelt Andrew Coulsen, de CEO van Spandex. "We hebben gedurfde ambities om ons portfolio uit te breiden, nieuwe verticale markten te betreden en onze wereldwijde voetafdruk te vergroten."Een jaar na zijn aantreden in Zürich is het voor Coulsen "nu het juiste moment om te kijken hoe we onze markten kunnen verbreden en intensiveren. En wat ons merk zegt over onze organisatie en waarde die we leveren.""Als leiderschapsteam hebben we nagedacht over waar we voor staan, wie en wat we zijn en waar we naar streven. We hebben in woord en beeld de visie, missie en waarden vastgelegd die ons vandaag en in de toekomst definiëren. Onze vernieuwde merkidentiteit vertelt ons evoluerende verhaal en brengt de attributen die Spandex speciaal maken tot leven", aldus Andrew Coulsen.