Een wissel aan de top bij het printproductiebedrijf Artoos Group in Kampenhout. Frédéric Helderweirt, die sinds juni 2022 aan de slag is bij het familiebedrijf, wordt opgevolgd door Noor van der Wegen.

Marketing en e-commerce

"Noor brengt waardevolle ervaring uit onder andere de communicatiewereld met zich mee, en zal onze strategie om voor onze brede klantenportefeuille te evolueren naar een toonaangevende communicatiegroep verder vormgeven", stelt Artoos in een mededeling op LinkedIn.

Noor van der Wegen begon haar carrière bij Philip Morris Benelux in 2005 als employee relations and development officer. In 2009 ging ze aan de slag bij Colruyt Group waar ze onder andere actief was als project manager marketing bij Symeta. Van 2017 tot 2022 was ze head of marketing & e-commerce bij Dreambaby. Sinds mei 2022 is ze marketing manager bij +KOO, een onderdeel van Cronos Group.

Opnieuw winstgevend

"Na een succesvol traject van twee jaar zal Frédéric Helderweirt, onze huidige CEO, vanaf 1 mei een nieuwe rol opnemen binnen onze bestuursraad", deelt Artoos mee. "Onder zijn leiding hebben we belangrijke stappen gezet en zijn we klaargestoomd voor de toekomst."

Volgens de gepubliceerde cijfers over het boekjaar 2022 knoopt het bedrijf opnieuw aan met winst. Al daalde de omzet met 7 procent naar 23,1 miljoen euro. "Indien de eenmalige effecten van de vaccinatiemailing in 2021 niet in rekening worden gebracht, steeg de vergelijkbare omzet met 19 procent tegenover 2021", lezen we in het jaarverslag van de raad van bestuur. In voltijdse equivalenten telt Artoos 114 werknemers.

Het familiebedrijf wordt sinds kort strategisch geadviseerd door de ondernemer Dieter Penninckx (bekend van o.a. FNG en KV Mechelen en auteur van het boek 'De man in de arena'). Artoos Group kreeg recent een nieuwe rebranding en wordt meer en meer gepositioneerd als communicatiegroep.

Een wissel aan de top bij het printproductiebedrijf Artoos Group in Kampenhout. Frédéric Helderweirt, die sinds juni 2022 aan de slag is bij het familiebedrijf, wordt opgevolgd door Noor van der Wegen."Noor brengt waardevolle ervaring uit onder andere de communicatiewereld met zich mee, en zal onze strategie om voor onze brede klantenportefeuille te evolueren naar een toonaangevende communicatiegroep verder vormgeven", stelt Artoos in een mededeling op LinkedIn.Noor van der Wegen begon haar carrière bij Philip Morris Benelux in 2005 als employee relations and development officer. In 2009 ging ze aan de slag bij Colruyt Group waar ze onder andere actief was als project manager marketing bij Symeta. Van 2017 tot 2022 was ze head of marketing & e-commerce bij Dreambaby. Sinds mei 2022 is ze marketing manager bij +KOO, een onderdeel van Cronos Group."Na een succesvol traject van twee jaar zal Frédéric Helderweirt, onze huidige CEO, vanaf 1 mei een nieuwe rol opnemen binnen onze bestuursraad", deelt Artoos mee. "Onder zijn leiding hebben we belangrijke stappen gezet en zijn we klaargestoomd voor de toekomst."Volgens de gepubliceerde cijfers over het boekjaar 2022 knoopt het bedrijf opnieuw aan met winst. Al daalde de omzet met 7 procent naar 23,1 miljoen euro. "Indien de eenmalige effecten van de vaccinatiemailing in 2021 niet in rekening worden gebracht, steeg de vergelijkbare omzet met 19 procent tegenover 2021", lezen we in het jaarverslag van de raad van bestuur. In voltijdse equivalenten telt Artoos 114 werknemers.Het familiebedrijf wordt sinds kort strategisch geadviseerd door de ondernemer Dieter Penninckx (bekend van o.a. FNG en KV Mechelen en auteur van het boek 'De man in de arena'). Artoos Group kreeg recent een nieuwe rebranding en wordt meer en meer gepositioneerd als communicatiegroep.