Bruno Vanderschelde, CEO van PAG: "We kunnen nu gepersonaliseerde drieluiken printen. De beslissing werd ingegeven door een vraag van een klant. PAG kan met deze optie vellen tot een lengte van 661 mm beprinten. Het grotere formaat schept tal van nieuwe mogelijkheden: A4-drieluiken, zes pagina brochures, posters, grotere boekomslagen, labels, enz."

Bruno Vanderschelde is zinnens om de digitale divisie van PAG nog te versterken: "Momenteel is 70 % van ons drukwerk in offset, 30 % is digitaal. We denken dat de verhouding over twee jaar 50/50 zal zijn."

Bruno Vanderschelde, CEO van PAG: "We kunnen nu gepersonaliseerde drieluiken printen. De beslissing werd ingegeven door een vraag van een klant. PAG kan met deze optie vellen tot een lengte van 661 mm beprinten. Het grotere formaat schept tal van nieuwe mogelijkheden: A4-drieluiken, zes pagina brochures, posters, grotere boekomslagen, labels, enz."Bruno Vanderschelde is zinnens om de digitale divisie van PAG nog te versterken: "Momenteel is 70 % van ons drukwerk in offset, 30 % is digitaal. We denken dat de verhouding over twee jaar 50/50 zal zijn."