"De teams van Print.com en Converdy hebben de software de afgelopen tijd aangepast om beter aan te laten sluiten bij de wensen van de klanten van Print.com, met name creatieve professionals en resellers van print, drukwerk en gepersonaliseerde producten", aldus Print.com in een persbericht.

Campagnepagina's

Converdy stelt klanten van Print.com in staat om campagnes te lanceren op basis van een eigen ontwerp of paginatemplates, bijvoorbeeld voor de verkoop van kerstkaarten of relatiegeschenken. Daarbij kunnen ze gebruikmaken van eigen fotografie of content van Print.com. Binnen Converdy kunnen gebruikers zelf prijzen en productbeschrijvingen toevoegen. Een in de software beschikbare offertetool stelt hen in staat direct sales en acquisitie te realiseren. Naast campagnepagina's kunnen de klanten van Print.com ook simpele websites en landingspagina's creëren voor hun eigen klanten.

Businessmodel

"Met Converdy geven we deze professionals de technologische ondersteuning om hun sales en acquisitie te vergroten", aldus Marco Aarnink, oprichter en captain bij Print.com. "De basis van ons businessmodel is co-creatie: het geloof dat we samen met creatieve professionals waarde creëren voor eindklanten. We willen een platform creëren waar die professionals alle mogelijke tools vinden om samen te werken aan projecten, elkaar te inspireren en uiteindelijk meer verkoop te realiseren. Van creatie tot print, publicatie en distributie", stelt Aarnink.

"De teams van Print.com en Converdy hebben de software de afgelopen tijd aangepast om beter aan te laten sluiten bij de wensen van de klanten van Print.com, met name creatieve professionals en resellers van print, drukwerk en gepersonaliseerde producten", aldus Print.com in een persbericht.Converdy stelt klanten van Print.com in staat om campagnes te lanceren op basis van een eigen ontwerp of paginatemplates, bijvoorbeeld voor de verkoop van kerstkaarten of relatiegeschenken. Daarbij kunnen ze gebruikmaken van eigen fotografie of content van Print.com. Binnen Converdy kunnen gebruikers zelf prijzen en productbeschrijvingen toevoegen. Een in de software beschikbare offertetool stelt hen in staat direct sales en acquisitie te realiseren. Naast campagnepagina's kunnen de klanten van Print.com ook simpele websites en landingspagina's creëren voor hun eigen klanten."Met Converdy geven we deze professionals de technologische ondersteuning om hun sales en acquisitie te vergroten", aldus Marco Aarnink, oprichter en captain bij Print.com. "De basis van ons businessmodel is co-creatie: het geloof dat we samen met creatieve professionals waarde creëren voor eindklanten. We willen een platform creëren waar die professionals alle mogelijke tools vinden om samen te werken aan projecten, elkaar te inspireren en uiteindelijk meer verkoop te realiseren. Van creatie tot print, publicatie en distributie", stelt Aarnink.