Tino Cucca die Printdeal in België op 10 juni 2013 als zusterbedrijf van het Nederlandse Drukwerkdeal lanceerde, zegt dat het bedrijf met televisiezender Vier een reclamecontract voor 10 wedstrijden afsloot: 8 superprestige wedstrijden en 2 Soudal Classics cyclocross-wedstrijden.

Printdeal groeide volgens Cucca tussen september vorig jaar en september dit jaar met 280 % en wil deze groei bestendigen. De firma wil ook snel tot de top 3 van de Belgische interdrukkerijen gaan behoren, met de ambitie om uiteindelijk marktleider te worden.

Internetdrukkerij Vistaprint, dat in februari van dit jaar Drukwerkdeal en Printdeal overnam, bediende zich al eerder van reclamespotjes op televisie. In Duitsland waren internetdrukkerijen als Flyeralarm en Onlineprinters al vaker prominent op het televisiescherm aanwezig via reclameborden langsheen het veld tijdens internationale voetbalwedstrijden.

Tino Cucca die Printdeal in België op 10 juni 2013 als zusterbedrijf van het Nederlandse Drukwerkdeal lanceerde, zegt dat het bedrijf met televisiezender Vier een reclamecontract voor 10 wedstrijden afsloot: 8 superprestige wedstrijden en 2 Soudal Classics cyclocross-wedstrijden. Printdeal groeide volgens Cucca tussen september vorig jaar en september dit jaar met 280 % en wil deze groei bestendigen. De firma wil ook snel tot de top 3 van de Belgische interdrukkerijen gaan behoren, met de ambitie om uiteindelijk marktleider te worden.Internetdrukkerij Vistaprint, dat in februari van dit jaar Drukwerkdeal en Printdeal overnam, bediende zich al eerder van reclamespotjes op televisie. In Duitsland waren internetdrukkerijen als Flyeralarm en Onlineprinters al vaker prominent op het televisiescherm aanwezig via reclameborden langsheen het veld tijdens internationale voetbalwedstrijden.