Uit het persbericht van 7 november:

LAC beschikt over unieke inkjettechnologie voor het printen op driedimensionale oppervlakken, zoals zijkanten van auto's, vrachtwagens, vliegtuigen, banden en glazen flessen. De overname is gericht op het versterken van de Commercial & Industrial Printing propositie, een van de drie groeistrategieën van Ricoh.

LAC, opgericht in 1983, heeft een unieke technologie ontwikkeld die het mogelijk maakt inkt met een hoge viscositeit, op een afstand van maximaal 100 mm, rechtstreeks op driedimensionale objecten te printen. Met deze technologie ontwikkelt, produceert, verkoopt en ondersteunt het bedrijf industriële printsystemen voor auto's, flessen met vloeibaar petroleumgas en veel meer.

De investering in LAC is onderdeel van het Growth Strategy Plan van Ricoh. Door de inkjettechnologie van LAC te combineren met de technologie van Ricoh, creëert Ricoh meerwaarde voor haar klanten. Daarnaast is Ricoh van plan om het assortiment van LAC via het eigen netwerk ook in andere regio's op de markt te brengen.

Nvdr: LAC Corporation is gevestigd in Tokyo. Het startte in 1983 met de ontwikkeling van electronica en data processing apparatuur. Maar de focus verschoof al snel naar de ontwikkeling van digitale printsystemen voor nichemarkten. Als voorbeeld vermeldt LAC hun Vehicle Art Robo waarmee direct op het chassis of de trailer van een vrachtwagen of op een autobus in full colour kan worden geprint: "Aan aanzienlijke lagere kosten dan met andere methoden zoals bijvoorbeeld het wrappen met film."

Uit het persbericht van 7 november:LAC beschikt over unieke inkjettechnologie voor het printen op driedimensionale oppervlakken, zoals zijkanten van auto's, vrachtwagens, vliegtuigen, banden en glazen flessen. De overname is gericht op het versterken van de Commercial & Industrial Printing propositie, een van de drie groeistrategieën van Ricoh.LAC, opgericht in 1983, heeft een unieke technologie ontwikkeld die het mogelijk maakt inkt met een hoge viscositeit, op een afstand van maximaal 100 mm, rechtstreeks op driedimensionale objecten te printen. Met deze technologie ontwikkelt, produceert, verkoopt en ondersteunt het bedrijf industriële printsystemen voor auto's, flessen met vloeibaar petroleumgas en veel meer.De investering in LAC is onderdeel van het Growth Strategy Plan van Ricoh. Door de inkjettechnologie van LAC te combineren met de technologie van Ricoh, creëert Ricoh meerwaarde voor haar klanten. Daarnaast is Ricoh van plan om het assortiment van LAC via het eigen netwerk ook in andere regio's op de markt te brengen.Nvdr: LAC Corporation is gevestigd in Tokyo. Het startte in 1983 met de ontwikkeling van electronica en data processing apparatuur. Maar de focus verschoof al snel naar de ontwikkeling van digitale printsystemen voor nichemarkten. Als voorbeeld vermeldt LAC hun Vehicle Art Robo waarmee direct op het chassis of de trailer van een vrachtwagen of op een autobus in full colour kan worden geprint: "Aan aanzienlijke lagere kosten dan met andere methoden zoals bijvoorbeeld het wrappen met film."