Om het grote publiek te informeren over de efficiëntie en duurzaamheid van papier en de vooroordelen over de impact van papier op het milieu recht te zetten, lanceerde Paper Chain Forum op 4 november op de Boekenbeurs in Antwerpen, de sensibiliserings- en promotiecampagne 'Ode aan papier' (www.welovepaper.be). Het evenement waarvoor op de stand van Gazet van Antwerpen tijdelijk ruimte werd vrijgemaakt, mocht op de belangstelling rekenen van de Vlaamse en regionale televisiezenders en de krantenpers. Sébastien Houzé, directeur van het Paper Chain Forum, was een uitstekende woordvoerder.

Met de slogan 'No wonder we love paper' benadrukt Paper Chain Forum, de belangenvereniging van de papierketen, dat papier naast een duurzaam product ook een uitverkoren drager is van emoties, ideeën en projecten. Als duurzame en efficiënte drager is papier complementair met de nieuwe digitale media en niet weg te denken uit ons dagelijks leven. Gesteund door de 'Ambassadeurs van het papier' waaronder bekende namen als Bart Moeyaert, Mark Eyskens en Virginie Claes vraagt Paper Chain Forum aan alle liefhebbers van papier om hun voorkeur te uiten en een 'ode aan papier' te schrijven en op facebook te posten: www.facebook.com/nowonderwelovepaper

Als voorspel op de Werelddag van het Boek in april, lanceerde het Paper Chain Forum in het Museum der Letteren en Manuscripten in Brussel eerder al de campagne 'We Love Paper' voor het Franstalige publiek. Dat kreeg toen tot 12 juni de kans om hun ode aan het papier neer te schrijven.

Tijdens het persevenement op de Antwerpse boekenbeurs postten alvast misdaadauteur Pieter Aspe, TV-presentatrice en schrijfster Sabine Devos, voormalig reclameman Guillaume Van der Stighelen, Virginie Claes (Miss België 2006) en Vlaams acteur Christophe Stienlet, hun ode aan papier.

"Het onderzoek bevestigt de prominente rol van gedrukte media in ons land. Met de campagne 'Ode aan Papier' wil Paper Chain Forum aantonen dat de link van het grote publiek met papier nog steeds intens is ", besluit Sébastien Houzé.

Om het grote publiek te informeren over de efficiëntie en duurzaamheid van papier en de vooroordelen over de impact van papier op het milieu recht te zetten, lanceerde Paper Chain Forum op 4 november op de Boekenbeurs in Antwerpen, de sensibiliserings- en promotiecampagne 'Ode aan papier' (www.welovepaper.be). Het evenement waarvoor op de stand van Gazet van Antwerpen tijdelijk ruimte werd vrijgemaakt, mocht op de belangstelling rekenen van de Vlaamse en regionale televisiezenders en de krantenpers. Sébastien Houzé, directeur van het Paper Chain Forum, was een uitstekende woordvoerder. Met de slogan 'No wonder we love paper' benadrukt Paper Chain Forum, de belangenvereniging van de papierketen, dat papier naast een duurzaam product ook een uitverkoren drager is van emoties, ideeën en projecten. Als duurzame en efficiënte drager is papier complementair met de nieuwe digitale media en niet weg te denken uit ons dagelijks leven. Gesteund door de 'Ambassadeurs van het papier' waaronder bekende namen als Bart Moeyaert, Mark Eyskens en Virginie Claes vraagt Paper Chain Forum aan alle liefhebbers van papier om hun voorkeur te uiten en een 'ode aan papier' te schrijven en op facebook te posten: www.facebook.com/nowonderwelovepaper Als voorspel op de Werelddag van het Boek in april, lanceerde het Paper Chain Forum in het Museum der Letteren en Manuscripten in Brussel eerder al de campagne 'We Love Paper' voor het Franstalige publiek. Dat kreeg toen tot 12 juni de kans om hun ode aan het papier neer te schrijven.Tijdens het persevenement op de Antwerpse boekenbeurs postten alvast misdaadauteur Pieter Aspe, TV-presentatrice en schrijfster Sabine Devos, voormalig reclameman Guillaume Van der Stighelen, Virginie Claes (Miss België 2006) en Vlaams acteur Christophe Stienlet, hun ode aan papier."Het onderzoek bevestigt de prominente rol van gedrukte media in ons land. Met de campagne 'Ode aan Papier' wil Paper Chain Forum aantonen dat de link van het grote publiek met papier nog steeds intens is ", besluit Sébastien Houzé.