Het thema dat tijdens de 15e editie van dit event centraal staat is street art: kunst met een boodschap. Met de komst van het vernieuwde concept wil het event de beslissers op het gebied van visuele communicatie aanspreken. Op 26, 27 en 28 maart 2019 wil Evenementenhal Gorinchem de ontmoetingsplek zijn om de nieuwste ideeën op te doen op het gebied van grafimedia en visuele communicatie.

Uit het persbericht:

Thema: street art

Street art is een unieke vorm van kunst met een boodschap, waarbij de originaliteit en uitdrukkingskracht centraal staat. Je ziet in één oogopslag bij het voorbij lopen wat de artiest uit wil dragen. Originaliteit en uitdrukkingskracht zijn daarbij belangrijke elementen. Klinkt herkenbaar? Bij een succesvolle visuele communicatie uiting die ontwikkeld wordt in de sign- en print industrie zijn die doelen namelijk niet anders. Ook hierin draait het om het uitdragen van een herkenbare boodschap en wordt de aandacht getrokken wanneer een uiting origineel en opvallend is.

Het thema sluit perfect aan op de ambities die de organisatoren met Sign & Print Expo zijn aangegaan. De organisatie laat hierbij weten dat ze met dit thema ook inspeelt op de hedendaagse trends en spreekt hiermee alle bezoekersdoelgroepen aan: sign- en printspecialisten (o.a. drukkerijen en signmakers), grafische vormgevers (o.a. designers) en marketing communicatie adviseurs. Dit zal een welkome verjonging met zich meebrengen ten opzichte van voorgaande edities, mede doordat er tijdens de 15e editie veel belevingservaringen aan het driedaagse event worden toegevoegd. Wat dat precies gaat zijn, wordt nog even geheim gehouden. www.signprintexpo.nl

Het thema dat tijdens de 15e editie van dit event centraal staat is street art: kunst met een boodschap. Met de komst van het vernieuwde concept wil het event de beslissers op het gebied van visuele communicatie aanspreken. Op 26, 27 en 28 maart 2019 wil Evenementenhal Gorinchem de ontmoetingsplek zijn om de nieuwste ideeën op te doen op het gebied van grafimedia en visuele communicatie.Uit het persbericht:Thema: street artStreet art is een unieke vorm van kunst met een boodschap, waarbij de originaliteit en uitdrukkingskracht centraal staat. Je ziet in één oogopslag bij het voorbij lopen wat de artiest uit wil dragen. Originaliteit en uitdrukkingskracht zijn daarbij belangrijke elementen. Klinkt herkenbaar? Bij een succesvolle visuele communicatie uiting die ontwikkeld wordt in de sign- en print industrie zijn die doelen namelijk niet anders. Ook hierin draait het om het uitdragen van een herkenbare boodschap en wordt de aandacht getrokken wanneer een uiting origineel en opvallend is.Het thema sluit perfect aan op de ambities die de organisatoren met Sign & Print Expo zijn aangegaan. De organisatie laat hierbij weten dat ze met dit thema ook inspeelt op de hedendaagse trends en spreekt hiermee alle bezoekersdoelgroepen aan: sign- en printspecialisten (o.a. drukkerijen en signmakers), grafische vormgevers (o.a. designers) en marketing communicatie adviseurs. Dit zal een welkome verjonging met zich meebrengen ten opzichte van voorgaande edities, mede doordat er tijdens de 15e editie veel belevingservaringen aan het driedaagse event worden toegevoegd. Wat dat precies gaat zijn, wordt nog even geheim gehouden. www.signprintexpo.nl