Die digitale rollenpers, die tijdens de recente Labelexpo voorgesteld werd, heeft een baanbreedte van 340 mm en haalt een productiecapaciteit van 30 m/min (vierkleurendruk) of 60 m/min (een of twee kleuren). Daarnaast biedt de pers de mogelijkheid om tot zeven kleuren te drukken.

Het is de eerste keer dat St-Luc, een van de grootste Belgische verpakkings- en etikettenspecialisten, in een digitaal productietoestel investeert. Het bedrijf dat een honderdtal werknemers telt en een omzet van ongeveer 20 miljoen € boekt, heeft al een ruime waaier druktechnieken in huis - UV-offset, traditionele offset, diepdruk, flexodruk en zeefdruk. St-Luc is actief in vier marktsegmenten: zelfklevende etiketten op rollen, folietoepassingen (krimpfolie en andere), vlakkarton en POS-materiaal. De klanten van het bedrijf komen hoofdzakelijk uit de voedingssector, de cosmetica en de petrochemische nijverheid.

Die digitale rollenpers, die tijdens de recente Labelexpo voorgesteld werd, heeft een baanbreedte van 340 mm en haalt een productiecapaciteit van 30 m/min (vierkleurendruk) of 60 m/min (een of twee kleuren). Daarnaast biedt de pers de mogelijkheid om tot zeven kleuren te drukken. Het is de eerste keer dat St-Luc, een van de grootste Belgische verpakkings- en etikettenspecialisten, in een digitaal productietoestel investeert. Het bedrijf dat een honderdtal werknemers telt en een omzet van ongeveer 20 miljoen € boekt, heeft al een ruime waaier druktechnieken in huis - UV-offset, traditionele offset, diepdruk, flexodruk en zeefdruk. St-Luc is actief in vier marktsegmenten: zelfklevende etiketten op rollen, folietoepassingen (krimpfolie en andere), vlakkarton en POS-materiaal. De klanten van het bedrijf komen hoofdzakelijk uit de voedingssector, de cosmetica en de petrochemische nijverheid.