Die digitale rollenpers, die tijdens de recente Labelexpo voorgesteld werd, heeft een baanbreedte van 340 mm en haalt een productiecapaciteit van 30 m/min (vierkleurendruk) of 60 m/min (een of twee kleuren). Daarnaast biedt de pers de mogelijkheid om tot zeven kleuren te drukken.

Het is de eerste keer dat St-Luc, een van de grootste Belgische verpakkings- en etikettenspecialisten, in een digitaal productietoestel investeert. Het bedrijf dat een honderdtal werknemers telt en een omzet van ongeveer 20 miljoen € boekt, heeft al een ruime waaier druktechnieken in huis - UV-offset, traditionele offset, diepdruk, flexodruk en zeefdruk. St-Luc is actief in vier marktsegmenten: zelfklevende etiketten op rollen, folietoepassingen (krimpfolie en andere), vlakkarton en POS-materiaal. De klanten van het bedrijf komen hoofdzakelijk uit de voedingssector, de cosmetica en de petrochemische nijverheid.