Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als 'Marketing Book of the Month'. De pijlers van het Meaningful Marketing Framework spelen een belangrijke rol bij de keuze van de boeken. Jaarlijks kiest de marketing community van BAM uit de tien genomineerde boeken het 'Marketing Book of the Year', het boek dat hen het meest kon inspireren. Vorig jaar werd 'Dit is content marketing', geschreven door Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens, als winnaar verkozen.

Dit zijn de kandidaten waarop kan gestemd worden:

1. Alles is onder controle - Hugo Marynissen, Stijn Pieters, Bert Brugghemans

2. Iedereen superfan - Niels Vandecasteele, Stefan Doutreluingne

3. Het communicatie DNA - Korneel Warlop

4. La stratégie digitale marketing - Cédric Cauderlier

5. Inclusieve Communicatie - Hanan Challouki

6. Homo Digitalis - Thierry Geerts

7. Does your brand care? - Isabel Verstraete

8. Act Human - Jan Callebaut, Sarah Steenhaut, Karel Demeester

9. Créer de la valeur ou disparaître - Antoine Henry de Frahan

10. Sortez vos données du frigo - Mick Levy

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari via deze link. Op 2 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.

Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als 'Marketing Book of the Month'. De pijlers van het Meaningful Marketing Framework spelen een belangrijke rol bij de keuze van de boeken. Jaarlijks kiest de marketing community van BAM uit de tien genomineerde boeken het 'Marketing Book of the Year', het boek dat hen het meest kon inspireren. Vorig jaar werd 'Dit is content marketing', geschreven door Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens, als winnaar verkozen.Dit zijn de kandidaten waarop kan gestemd worden:1. Alles is onder controle - Hugo Marynissen, Stijn Pieters, Bert Brugghemans2. Iedereen superfan - Niels Vandecasteele, Stefan Doutreluingne3. Het communicatie DNA - Korneel Warlop4. La stratégie digitale marketing - Cédric Cauderlier5. Inclusieve Communicatie - Hanan Challouki6. Homo Digitalis - Thierry Geerts7. Does your brand care? - Isabel Verstraete8. Act Human - Jan Callebaut, Sarah Steenhaut, Karel Demeester9. Créer de la valeur ou disparaître - Antoine Henry de Frahan10. Sortez vos données du frigo - Mick LevyStemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari via deze link. Op 2 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.