Sinds 2018 nomineert BAM, de Belgian Association of Marketing, elke maand een nieuw marketingboek als 'Marketing Book of the Month'. De pijlers van het Meaningful Marketing Framework spelen een belangrijke rol bij de keuze van de boeken. Jaarlijks kiest de marketing community van BAM uit de genomineerde boeken het 'Marketing Book of the Year'. Dat is het boek dat hen het meest kon verbazen en inspireren. Vorig jaar werd 'La stratégie digitale marketing', van Cédric Cauderlier, als winnaar verkozen.

Dit jaar zijn er elf kandidaten waarop gestemd kan worden.

1. Vision of a better world. The future in stories - Brice Le Blévennec

2. De Power van Post - Tatjana Raman en Katrien Merckx

3. Le marketing digital local expliqué à ma floriste - Georges-Alexandre Hanin

4. The Future of Shopping - Jorg Snoeck en Pauline Neerman

5. Inspirerend spreken als leider - Filip Muyllaert

6. Why innovations fails - Joachim De Vos

7. Communiceren als het (nog niet) brandt - Eveline De Ridder

8. Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit. - Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye

9. Kom op! - Marc Michils

10. Nudging & Overtuigen - Reinout Van Zandycke en Ciska Wybo

11. Speak up now! - Wim Vermeulen

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari 2023 via deze link. Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden. Die geeft dan op 21 maart een presentatie over het winnende boek.

Sinds 2018 nomineert BAM, de Belgian Association of Marketing, elke maand een nieuw marketingboek als 'Marketing Book of the Month'. De pijlers van het Meaningful Marketing Framework spelen een belangrijke rol bij de keuze van de boeken. Jaarlijks kiest de marketing community van BAM uit de genomineerde boeken het 'Marketing Book of the Year'. Dat is het boek dat hen het meest kon verbazen en inspireren. Vorig jaar werd 'La stratégie digitale marketing', van Cédric Cauderlier, als winnaar verkozen.Dit jaar zijn er elf kandidaten waarop gestemd kan worden.1. Vision of a better world. The future in stories - Brice Le Blévennec2. De Power van Post - Tatjana Raman en Katrien Merckx3. Le marketing digital local expliqué à ma floriste - Georges-Alexandre Hanin4. The Future of Shopping - Jorg Snoeck en Pauline Neerman5. Inspirerend spreken als leider - Filip Muyllaert6. Why innovations fails - Joachim De Vos7. Communiceren als het (nog niet) brandt - Eveline De Ridder8. Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit. - Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye9. Kom op! - Marc Michils10. Nudging & Overtuigen - Reinout Van Zandycke en Ciska Wybo11. Speak up now! - Wim VermeulenStemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari 2023 via deze link. Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden. Die geeft dan op 21 maart een presentatie over het winnende boek.