In samenwerking met Pexels breidt Easyprint zijn aanbod uit met drie miljoen rechtenvrije stockafbeeldingen die gebruikers gratis kunnen integreren in hun projecten.

Op Easyprint.com worden meer dan twaalf miljoen ontwerpsjablonen beschikbaar gesteld. Daarmee kunnen gebruikers niet alleen hun gedrukte producten zoals flyers, ansichtkaarten en visitekaartjes ontwerpen, maar ook verschillende digitale producten (digitale uitnodigingen, wenskaarten of socialemediaberichten).

Interactieve 2D/3D-visualisaties

Daarnaast introduceert Unitedprint.com ook nieuwe 2D- en 3D-productvoorbeeldvisualisaties. Deze functie stelt gebruikers in staat om hun drukwerkproducten te bekijken en te delen in een fysieke omgeving, evenals geanimeerd in drie dimensies op hun desktop- en mobiele schermen. Gebruikers kunnen hun deelbare producten 360 graden draaien in een 3D-weergave, wat een intuïtieve verkenning vanuit alle hoeken mogelijk maakt.

"De combinatie van hoogwaardige stockafbeeldingen, een breed scala aan gratis ontwerpsjablonen voor digitale en gedrukte producten en interactieve 2D/3D-visualisaties onderscheidt ons aanbod op de markt", stelt Fabian Frenzel, de CEO van Unitedprint.com.

Unitedprint.com heeft ook plannen om Augmented Reality (AR) in de toekomst te integreren in zijn digitale winkelplatforms. Hiermee zullen gebruikers 3D-beelden van hun drukwerkcreaties kunnen uittesten in reële omgevingen met behulp van mobiele apparaten.

In samenwerking met Pexels breidt Easyprint zijn aanbod uit met drie miljoen rechtenvrije stockafbeeldingen die gebruikers gratis kunnen integreren in hun projecten.Op Easyprint.com worden meer dan twaalf miljoen ontwerpsjablonen beschikbaar gesteld. Daarmee kunnen gebruikers niet alleen hun gedrukte producten zoals flyers, ansichtkaarten en visitekaartjes ontwerpen, maar ook verschillende digitale producten (digitale uitnodigingen, wenskaarten of socialemediaberichten).Daarnaast introduceert Unitedprint.com ook nieuwe 2D- en 3D-productvoorbeeldvisualisaties. Deze functie stelt gebruikers in staat om hun drukwerkproducten te bekijken en te delen in een fysieke omgeving, evenals geanimeerd in drie dimensies op hun desktop- en mobiele schermen. Gebruikers kunnen hun deelbare producten 360 graden draaien in een 3D-weergave, wat een intuïtieve verkenning vanuit alle hoeken mogelijk maakt."De combinatie van hoogwaardige stockafbeeldingen, een breed scala aan gratis ontwerpsjablonen voor digitale en gedrukte producten en interactieve 2D/3D-visualisaties onderscheidt ons aanbod op de markt", stelt Fabian Frenzel, de CEO van Unitedprint.com.Unitedprint.com heeft ook plannen om Augmented Reality (AR) in de toekomst te integreren in zijn digitale winkelplatforms. Hiermee zullen gebruikers 3D-beelden van hun drukwerkcreaties kunnen uittesten in reële omgevingen met behulp van mobiele apparaten.