BOPE is bedoeld voor professionals die bezig zijn met online print. Het event draait rond personalisatie, digitale transformatie, e-commerce en web-to-print voor productiebedrijven, leveranciers en opleidingsverstrekkers. Het thema van de zesde editie is 'Shaping Tomorrow's Future'.

"De online printsector heeft een enorme groei gekend de laatste drie jaar en is nog lang niet uitontwikkeld", stelt VIGC. "Er liggen nog veel kansen die zeker niet enkel te verzilveren zijn door grote spelers. Ook KMO's kunnen hier hun voordeel mee doen, mits ze op een creatieve en ondernemende manier naar de toepassingsmogelijkheden van online print kijken."

Sprekers #BOPE24

- Bernd Zipper (DE), CEO Zipcon

Join the Online Print heartbeat - shape your future in print

- Antoine Roux (FR), CEO PrintOclock

Online Print in Frankrijk

- Pieter De Buysser (BE), oprichter NXTGN

Generative AI in de grafische sector: van bedreiging naar opportuniteit

- Carl Van Rooy (BE), senior innovation consultant VIGC

Online Portals als sleutel tot innovatie voor labels en verpakkingen

- Mark Van Heusden (NL), CEO en oprichter Sparkles

Hoe wordt je marktleider in een nichemarkt?

Het programma voorziet ook panelgesprekken waarbij pioniers uit de Benelux aan het woord komen. Bij het gesprek omtrent ondernemerschap, komen Tino Cucca (country manager Pintdeal.be), Marco Aarnink (CEO Print.com) en Wouter Haan (CEO Simian) aan het woord en delen ze hun keuzes in de businessmodellen. Het tweede panelgesprek gaat met Leon Van Nunen (CEO ControlMedia) en Franky De Meyer (CEO en oprichter Publi-FDM) dieper in op technologie: automatisatie en organisatorische focus in online print. De panelgesprekken worden gemodereerd door Peter Luit.

BOPE is bedoeld voor professionals die bezig zijn met online print. Het event draait rond personalisatie, digitale transformatie, e-commerce en web-to-print voor productiebedrijven, leveranciers en opleidingsverstrekkers. Het thema van de zesde editie is 'Shaping Tomorrow's Future'."De online printsector heeft een enorme groei gekend de laatste drie jaar en is nog lang niet uitontwikkeld", stelt VIGC. "Er liggen nog veel kansen die zeker niet enkel te verzilveren zijn door grote spelers. Ook KMO's kunnen hier hun voordeel mee doen, mits ze op een creatieve en ondernemende manier naar de toepassingsmogelijkheden van online print kijken."Het programma voorziet ook panelgesprekken waarbij pioniers uit de Benelux aan het woord komen. Bij het gesprek omtrent ondernemerschap, komen Tino Cucca (country manager Pintdeal.be), Marco Aarnink (CEO Print.com) en Wouter Haan (CEO Simian) aan het woord en delen ze hun keuzes in de businessmodellen. Het tweede panelgesprek gaat met Leon Van Nunen (CEO ControlMedia) en Franky De Meyer (CEO en oprichter Publi-FDM) dieper in op technologie: automatisatie en organisatorische focus in online print. De panelgesprekken worden gemodereerd door Peter Luit.