Via een webinar stelde de Expert Hub Content Marketing van BAM, onder voorzitterschap van Bart Lombaerts (SPYKE), de vijfde editie van zijn Casebook voor. Dat verzamelt de Belgische cases die Belgische contentmarketeers het voorbije jaar het meest opvielen.

"Dit jaar geven de cases meer dan ooit de diversiteit aan die content marketing kenmerkt", stelt Bart Lombaerts. "Je kan er een campagne body mee geven, een event extra bereik mee bezorgen, leads en sales genereren, mistoestanden aanklagen en zelfs kwetsbare groepen aan werk helpen."

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag verschijnt het BAM Content Marketing Casebook voor het eerst op papier. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie. Graphius stond in voor de productie van de publicatie (32 blz.)

Wie het casebook digitaal wil consulteren, kan dat via deze link.

Via een webinar stelde de Expert Hub Content Marketing van BAM, onder voorzitterschap van Bart Lombaerts (SPYKE), de vijfde editie van zijn Casebook voor. Dat verzamelt de Belgische cases die Belgische contentmarketeers het voorbije jaar het meest opvielen."Dit jaar geven de cases meer dan ooit de diversiteit aan die content marketing kenmerkt", stelt Bart Lombaerts. "Je kan er een campagne body mee geven, een event extra bereik mee bezorgen, leads en sales genereren, mistoestanden aanklagen en zelfs kwetsbare groepen aan werk helpen."Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag verschijnt het BAM Content Marketing Casebook voor het eerst op papier. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie. Graphius stond in voor de productie van de publicatie (32 blz.)Wie het casebook digitaal wil consulteren, kan dat via deze link.