Klanten en potentiële klanten van Xerox die een live demonstratie wensen, moeten niet meer naar de Wezembeekstraat in Zaventem, maar naar de Leuvensesteenweg (ook in Zaventem en enkele kilometer verder). In de nieuwe showroom van Xerox staan de digitale persen Primelink en Versant opgesteld, alsook de Iridesse, de blikvanger van Xerox op het vlak van de digitale veredeling in lijn. Om nog grotere persen, zoals de iGen, te bekijken, moeten geïnteresseerden naar Engeland.

Vierde industriële revolutie

Vooraleer hij het lint doorknipte, lichtte François Bourzeix, de voorzitter van Xerox France/Belgique/Luxembourg, de uitdagingen van een gepersonaliseerde communicatie via uiteenlopende kanalen toe: "We staan op de drempel van de vierde industriële revolutie, de cyberrevolutie, waarin alles rond het beheer van data en informatie draait. We willen de bedrijven helpen in hun zoektocht om informatie te beheren, om die informatie intelligent te maken zodat ze als een tool gebruikt kan worden om de eindklanten beter te begrijpen. Het is onze doelstelling om de bedrijven daarbij te helpen en om ze performanter te maken." Om dat waar te maken, biedt Xerox verscheidene oplossingen aan die van begin tot eind geautomatiseerd zijn, naast evolutieve printsystemen en de digitale veredeling in lijn.

Schijnwerpers op veredeling in lijn

"Veredelen in lijn, dat is de mogelijkheid om andere kleuren dan CYMK te gebruiken, zonder de productiviteit in het gedrang te brengen en zonder een beroep te doen op extra machines", pikt Isabelle Savin, marketing manager, in. "Bij Xerox zijn we van mening dat de veredeling drukkers de gelegenheid geeft om aan verschillende vragen van bedrijven tegemoet te komen". Meer bepaald: het zoeken naar winstgevende activiteiten dankzij toepassingen met een hoge toegevoegde waarde, differentiatie dankzij speciale toners en creativiteit, kostenbeperkingen (dankzij automatisering) en ecologische en duurzame oplossingen.

"De laserprinttechnologie is geen hinderpaal bij het ontinkten van papier en stoot geen vluchtige organische componenten uit", zegt Isabelle Savin. Naast de kleuren voor de vierkleurendruk biedt Xerox nog elf speciale toners aan. "Elk systeem is evolutief", preciseert Isabelle. "Je kunt met een vierkleurenprinter beginnen en nadien een nieuwe, speciale kleur toevoegen afhankelijk van de behoeften."

De creaties van de illustratrice Véronique Milioni bieden een overzicht van de creatieve mogelijkheden die met de speciale toners van Xerox - zoals fluoroze en metaalkleuren - gerealiseerd kunnen worden.
Klanten en potentiële klanten van Xerox die een live demonstratie wensen, moeten niet meer naar de Wezembeekstraat in Zaventem, maar naar de Leuvensesteenweg (ook in Zaventem en enkele kilometer verder). In de nieuwe showroom van Xerox staan de digitale persen Primelink en Versant opgesteld, alsook de Iridesse, de blikvanger van Xerox op het vlak van de digitale veredeling in lijn. Om nog grotere persen, zoals de iGen, te bekijken, moeten geïnteresseerden naar Engeland.Vooraleer hij het lint doorknipte, lichtte François Bourzeix, de voorzitter van Xerox France/Belgique/Luxembourg, de uitdagingen van een gepersonaliseerde communicatie via uiteenlopende kanalen toe: "We staan op de drempel van de vierde industriële revolutie, de cyberrevolutie, waarin alles rond het beheer van data en informatie draait. We willen de bedrijven helpen in hun zoektocht om informatie te beheren, om die informatie intelligent te maken zodat ze als een tool gebruikt kan worden om de eindklanten beter te begrijpen. Het is onze doelstelling om de bedrijven daarbij te helpen en om ze performanter te maken." Om dat waar te maken, biedt Xerox verscheidene oplossingen aan die van begin tot eind geautomatiseerd zijn, naast evolutieve printsystemen en de digitale veredeling in lijn."Veredelen in lijn, dat is de mogelijkheid om andere kleuren dan CYMK te gebruiken, zonder de productiviteit in het gedrang te brengen en zonder een beroep te doen op extra machines", pikt Isabelle Savin, marketing manager, in. "Bij Xerox zijn we van mening dat de veredeling drukkers de gelegenheid geeft om aan verschillende vragen van bedrijven tegemoet te komen". Meer bepaald: het zoeken naar winstgevende activiteiten dankzij toepassingen met een hoge toegevoegde waarde, differentiatie dankzij speciale toners en creativiteit, kostenbeperkingen (dankzij automatisering) en ecologische en duurzame oplossingen. "De laserprinttechnologie is geen hinderpaal bij het ontinkten van papier en stoot geen vluchtige organische componenten uit", zegt Isabelle Savin. Naast de kleuren voor de vierkleurendruk biedt Xerox nog elf speciale toners aan. "Elk systeem is evolutief", preciseert Isabelle. "Je kunt met een vierkleurenprinter beginnen en nadien een nieuwe, speciale kleur toevoegen afhankelijk van de behoeften."