A.S. Adventure, UGent, Unilin, Spa en zelfs escort Mel Meliciousss. Ook dit jaar bevat het BAM Content Marketing Casebook zowel gevestigde namen als onbekendere en kleinere initiatieven. In totaal hebben elf Belgische contentmarketeers, zowel adverteerders, bureaumensen als freelancers, hun favoriete lokale case beschreven en toegelicht waarom dit voor hen de case van het jaar is. Zij werden aangevuld met een opvallende case van de afgelopen drie jaar.

Door vakgenoten uitgekozen

"Eens te meer is de veelzijdigheid van content marketing in het casebook terug te vinden", stelt Bart Lombaerts (SPYKE), voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM. "Je leest er over een veelbekroonde case, maar evengoed over een project dat kleinschalig of regiogebonden is. Dit casebook is en blijft daarom uniek. In België, maar misschien ook daarbuiten. Bureaus of adverteerders kunnen immers niets insturen, ze kunnen alleen maar hopen dat ze door hun vakgenoten uitgekozen worden."

Waar het BAM Content Marketing Casebook vorig jaar ter gelegenheid van de vijfde verjaardag voor het eerst op papier verscheen, trekt BAM die lijn ook dit jaar door.

A.S. Adventure, UGent, Unilin, Spa en zelfs escort Mel Meliciousss. Ook dit jaar bevat het BAM Content Marketing Casebook zowel gevestigde namen als onbekendere en kleinere initiatieven. In totaal hebben elf Belgische contentmarketeers, zowel adverteerders, bureaumensen als freelancers, hun favoriete lokale case beschreven en toegelicht waarom dit voor hen de case van het jaar is. Zij werden aangevuld met een opvallende case van de afgelopen drie jaar."Eens te meer is de veelzijdigheid van content marketing in het casebook terug te vinden", stelt Bart Lombaerts (SPYKE), voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM. "Je leest er over een veelbekroonde case, maar evengoed over een project dat kleinschalig of regiogebonden is. Dit casebook is en blijft daarom uniek. In België, maar misschien ook daarbuiten. Bureaus of adverteerders kunnen immers niets insturen, ze kunnen alleen maar hopen dat ze door hun vakgenoten uitgekozen worden."Waar het BAM Content Marketing Casebook vorig jaar ter gelegenheid van de vijfde verjaardag voor het eerst op papier verscheen, trekt BAM die lijn ook dit jaar door.