"Folders blijven relevant in een digitale samenleving en houden het lokale weefsel in stand. Winkels moeten maximaal inzetten op de ma...
Eerste terugblik op Get Smart in Printmedia Business 2019
Keynotesprekers, parallelsessies, 40 stands en awards, dat was Get Smart 2019. 500 bezoekers zorgden op 13 juni in De Montil in Affligem voor een spetterend netwerkevenement. Het is inmiddels de derde editie van deze organisatie van Grafisch Nieuws en zusterblad M&C. De doelstellingen zijn nog steeds dezelfde: de grafimediabranche bij elkaar brengen en inspireren tot groei en innovatie. In de editie van Grafisch Nieuws van september volgt een uitgebreid verslag.

"Folders blijven relevant in een digitale samenleving en houden het lokale weefsel in stand. Winkels moeten maximaal inzetten op de marketingmix."Tim De Witte, BD myShopi"Elk succesvol bedrijf steunt op een succesvolle verkooporganisatie. It is about sales!"Wiet Vande Velde, ondernemer"95% van de aankoopbeslissingen wordt gestuurd door onbewuste semantische associaties. Mindspeller heeft met de hulp van de neurowetenschappen die associaties in kaart gebracht."Hannes De Wachter, Mindspeller"In België heeft slechts 19 procent van de brievenbussen een ja-neesticker. Slechts 4% gooit onmiddellijk geadresseerde post weg. Dat is goed nieuws."Tatjana Raman, bpost media
Verder lezen?
Verder lezen?