Grafisch Nieuws

Web weergave

In heel België zie je dat er bedrijfsgroepen gevormd worden. Daarmee willen die bedrijven de noodzakelijke omvang krijgen om een antwoord te kunnen bieden op de technologische uitdagingen van morgen.

TOP 200

Een magazine voor printmediabedrijven. In een oplage van 23.000 exemplaren. In 6 talen en 44 versies. En elk exemplaar volledig gepersonaliseerd voor de ontvanger. In twintig jaar tijd groeide het MultiPress-magazine van Dataline uit tot een schoolvoorbeeld van maatwerk in marketing.

PERSONALISEREN IN PRINT HEEFT MEETBAAR EFFECT

Pierre Macharis, de CEO van VPK Packaging, zet zijn eerste stappen in China met de overname van de Europese en Chinese activiteiten van de kokerproducent Corenso. Hij ziet nog kansen om de internationale groei van de familiale groep voort te zetten.

PIERRE MACHARIS BOUWT PAPIER- EN KARTONGROEP VPK UIT TOT WERELDWIJDE SPELER

Podcasts verdringen de radio, ze vinden de audio opnieuw uit en de grote persgroepen zijn er enthousiast over. Daarbij kennen de podcasts die speciaal voor het internet gecreëerd worden, een bliksemsnelle groei en openen ze nieuwe perspectieven. De markt aarzelt nog, maar sommige merken nemen al hun posities in.

HET GEHOOR WINT AAN BELANG

David Tielemans, de bezieler van de grafische groep INNI, houdt van de Franse Alpen. Hij is een verwoed skiër en snowboarder. De veertiger haalt ook energie uit zijn looptochten met vrienden in het Pajottenland.

DAVID TIELEMANS - INNI GROUP