Roularta heeft een partnership met The Financial Times (FT) gesloten om de EMEA-magazines te drukken. Het gaat om How To Spend It, Art of Fashion, Business Education en FT Wealth. "Aan de keuze voor Roularta Printing als strategische partner liggen v...

Roularta heeft een partnership met The Financial Times (FT) gesloten om de EMEA-magazines te drukken. Het gaat om How To Spend It, Art of Fashion, Business Education en FT Wealth. "Aan de keuze voor Roularta Printing als strategische partner liggen verschillende overwegingen ten grondslag, waaronder een sterke nadruk op duurzaamheid, de voortdurende investeringen in baanbrekende technologieën en de ongeëvenaarde kwaliteitsnormen die Roularta altijd hanteert. Daarnaast speelt hun langetermijnvisie een cruciale rol op een snel consoliderende markt", stelt Janet White, global director Print bij The Financial Times. "Wij zijn vereerd dat FT ons heeft gekozen als haar betrouwbare partner voor het drukken van haar magazines voor de EMEA-regio", zegt Steven Renders, algemeen directeur van Roularta Printing. "Deze samenwerking benadrukt onze niet-aflatende toewijding aan uitmuntendheid en ons aanhoudend streven om ongeëvenaarde kwaliteit te bieden bij al onze projecten. Ook onze continue aandacht voor duurzaamheid vormde een sleutelelement in de beslissing van FT. Zo investeerden we dit jaar 4,5 miljoen euro in de vervanging van onze ovens door energie-efficiënte alternatieven. Wij kijken uit naar een langdurig en vruchtbaar partnerschap."