De scheurkalender De Druivelaar is 100 jaar. De Druivelaar wordt geproduceerd en uitgegeven door de INNI group. Dat is sinds 1 november de nieuwe naam van Drukkerij Strobbe en Continuga na de fusie eind vorig jaar.

De Druivelaar 2015 is een speciale jubileumeditie. Er werden ook een nieuwe uitvoering 'De Staande Druivelaar' in een herbruikbare okergele (HKS 4/Pantone PMS 123) PVC-houder, en een webshop waarin men een eigen Druivelaar kan personaliseren, gelanceerd. Naast de klassieke De Druivelaar, was er sinds 2011 al De Grote Druivelaar in 3 grote formaten (A5, A4 en A3) en sinds 2014 De Digitale Druivelaar voor smartphones en tablets.

De klassieke (kleine) De Druivelaar (binnenwerk van 384 blaadjes of 768 pagina's van 10 cm x 6,5 cm) wordt op een bijna twee meter brede flexopers gedrukt. Elke omwentelling van de drukcilinder is één scheurkalender met tot twee kleuren recto en één kleur verso. Het personaliseerbare coverblaadje wordt in de nearline afwerkingsfase toegevoegd. De oplage van de klassieke De Druivelaar is ongeveer 1 miljoen exemplaren.

Op www.dedruivelaar.be is het binnenkort mogelijk om zelf je druivelaar te personaliseren. Mensen krijgen daarbij de mogelijkheid om twintig kalenderblaadjes naar eigen wens in te vullen. Ze kunnen de heiligenvermelding op de voorkant vervangen door de naam of verjaardag van een geliefde of familielid en op de achterkant kunnen ze een persoonlijk tekstje kwijt. De gepersonaliseerde De Druivelaar zal digitaal worden geprint.

Er bestaat ook een Franstalig evenknie van De Druivelaar namelijk Le Sablier. Die bestaat sinds 1979 en is jaarlijks goed voor een oplage van bijna 150.000 exemplaren.

Met de lancering van de nieuwe naam INNI group wordt het verhaal van de fusie afgerond. Drukkerij Strobbe en Continuga worden niet als merknamen behouden. De byline 'print -ticket- publishers' onder de bedrijfsnaam INNI group, verwijst naar de verrschillende divisies en activiteiten van de grafische groep. Op de foto ziet u van links naar rechts David Tielemans, bestuurder INNI group; Christine Desmet, hoofdredactrice De Druivelaar en David Strobbe, Operations Director.

De scheurkalender De Druivelaar is 100 jaar. De Druivelaar wordt geproduceerd en uitgegeven door de INNI group. Dat is sinds 1 november de nieuwe naam van Drukkerij Strobbe en Continuga na de fusie eind vorig jaar.De Druivelaar 2015 is een speciale jubileumeditie. Er werden ook een nieuwe uitvoering 'De Staande Druivelaar' in een herbruikbare okergele (HKS 4/Pantone PMS 123) PVC-houder, en een webshop waarin men een eigen Druivelaar kan personaliseren, gelanceerd. Naast de klassieke De Druivelaar, was er sinds 2011 al De Grote Druivelaar in 3 grote formaten (A5, A4 en A3) en sinds 2014 De Digitale Druivelaar voor smartphones en tablets.De klassieke (kleine) De Druivelaar (binnenwerk van 384 blaadjes of 768 pagina's van 10 cm x 6,5 cm) wordt op een bijna twee meter brede flexopers gedrukt. Elke omwentelling van de drukcilinder is één scheurkalender met tot twee kleuren recto en één kleur verso. Het personaliseerbare coverblaadje wordt in de nearline afwerkingsfase toegevoegd. De oplage van de klassieke De Druivelaar is ongeveer 1 miljoen exemplaren.Op www.dedruivelaar.be is het binnenkort mogelijk om zelf je druivelaar te personaliseren. Mensen krijgen daarbij de mogelijkheid om twintig kalenderblaadjes naar eigen wens in te vullen. Ze kunnen de heiligenvermelding op de voorkant vervangen door de naam of verjaardag van een geliefde of familielid en op de achterkant kunnen ze een persoonlijk tekstje kwijt. De gepersonaliseerde De Druivelaar zal digitaal worden geprint.Er bestaat ook een Franstalig evenknie van De Druivelaar namelijk Le Sablier. Die bestaat sinds 1979 en is jaarlijks goed voor een oplage van bijna 150.000 exemplaren.Met de lancering van de nieuwe naam INNI group wordt het verhaal van de fusie afgerond. Drukkerij Strobbe en Continuga worden niet als merknamen behouden. De byline 'print -ticket- publishers' onder de bedrijfsnaam INNI group, verwijst naar de verrschillende divisies en activiteiten van de grafische groep. Op de foto ziet u van links naar rechts David Tielemans, bestuurder INNI group; Christine Desmet, hoofdredactrice De Druivelaar en David Strobbe, Operations Director.