In tijden van digitalisering lijkt de brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat.

De power van post, hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit boek (332 blz.) van Tatjana Raman en Katrien Merckx toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z.

Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel B2B als B2C, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat.

De Franse editie Le pouvoir du papier verschijnt in juni.

Tatjana Raman is Head of Media Intelligence bij bpost media. Ze heeft een brede kijk over verschillende media heen dankzij jarenlange ervaring bij grote mediaspelers. Bij bpost heeft ze deze kennis uitgebreid met sectoriële inzichten om merken nog beter te inspireren.

Katrien Merckx is Relationship & Sales manager Communication Agencies bij bpost. Naast haar ervaring in andere media, is ze bij bpost de eerste inspiratiebron voor creatieve agentschappen op vlak van printmail.

In tijden van digitalisering lijkt de brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat.De power van post, hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit boek (332 blz.) van Tatjana Raman en Katrien Merckx toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z.Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel B2B als B2C, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat.De Franse editie Le pouvoir du papier verschijnt in juni.