"De drupa is een belangrijke bron van inspiratie voor zakelijke ideeën en mogelijkheden. Het is voor Kolbus belangrijk om nieuwe contacten te leggen, vaak spontaan, wat alleen mogelijk is op een beurs als de drupa met zijn wereldwijde reikwijdte." Het is eens andere mening dan die van de wegblijvers van drupa.

"De ontwikkeling van onze machines is erop gericht om nieuwe markten voor Kolbus te openen. Onze experts ontwikkelen nieuwe processen die de kwaliteit en productiviteit verbeteren, vooral bij de productie van harde dozen - robuuste verpakkingen van karton en papier.

We geloven we in de kracht van de nieuwsgierigheid en de neiging van mensen om 'dieper in de dingen te duiken'; onze geavanceerde machinetechniek verbaast de toevallige bezoekers vaak en wekt hun interesse. Wij beantwoorden graag persoonlijk alle vragen over de live-demonstraties", verklaart Wilfried Kröger, bedrijfsleider van Kolbus GmbH & Co. KG. "In deze branche zijn aankoopbeslissingen afhankelijk van meerdere factoren en onze bezoekers en klanten willen graag vergelijken en discussiëren, of ze komen met hun eigen ideeën naar ons toe. Het is niet eenvoudig om de beursbeleving met de nadruk op face-to-face ontmoetingen te vervangen, zelfs nu het hoogseizoen voor digitale marktplaatsen is aangebroken".

N.v.d.r.: het voor 2020 geplande standconcept van Kolbus zal in 2021 wel aanzienlijk kleiner zijn en opnieuw worden uitgetekend.

"De drupa is een belangrijke bron van inspiratie voor zakelijke ideeën en mogelijkheden. Het is voor Kolbus belangrijk om nieuwe contacten te leggen, vaak spontaan, wat alleen mogelijk is op een beurs als de drupa met zijn wereldwijde reikwijdte." Het is eens andere mening dan die van de wegblijvers van drupa. "De ontwikkeling van onze machines is erop gericht om nieuwe markten voor Kolbus te openen. Onze experts ontwikkelen nieuwe processen die de kwaliteit en productiviteit verbeteren, vooral bij de productie van harde dozen - robuuste verpakkingen van karton en papier.We geloven we in de kracht van de nieuwsgierigheid en de neiging van mensen om 'dieper in de dingen te duiken'; onze geavanceerde machinetechniek verbaast de toevallige bezoekers vaak en wekt hun interesse. Wij beantwoorden graag persoonlijk alle vragen over de live-demonstraties", verklaart Wilfried Kröger, bedrijfsleider van Kolbus GmbH & Co. KG. "In deze branche zijn aankoopbeslissingen afhankelijk van meerdere factoren en onze bezoekers en klanten willen graag vergelijken en discussiëren, of ze komen met hun eigen ideeën naar ons toe. Het is niet eenvoudig om de beursbeleving met de nadruk op face-to-face ontmoetingen te vervangen, zelfs nu het hoogseizoen voor digitale marktplaatsen is aangebroken".N.v.d.r.: het voor 2020 geplande standconcept van Kolbus zal in 2021 wel aanzienlijk kleiner zijn en opnieuw worden uitgetekend.