Tijdens de vijfde editie van haar tweedaagse Spicy Talks-evenement, vorige week in Berlijn, legde Chili Publish de nadruk op het vereenvoudigen en automatiseren van de productie van marketinguitingen. Een nieuwe en snellere versie 6 van de software, die nog voor het eind van dit jaar moet verschijnen, bevat verschillende nieuwe onderdelen die dat mogelijk maken, waaronder 'slimme' smart templates, een verbeterde barcode-generator en de dynamische opmaak van banners in verschillende formaten (alleen al het Google Display Network vereist bijvoorbeeld 14 varianten van elke banner).

Op het jaarlijkse Spicy Talks-evenement kwamen zo'n 200 gebruikers, partners en softwareontwikkelaars bijeen om ervaringen te delen en ontwikkelingen te bespreken. Naast de technische sessies voor beginners en gevorderden werden op het hoofdpodium vooral praktijkverhalen gepresenteerd door klinkende namen als Philips, Airbus en ook Colruyt. Andere voorbeelden, zoals het Amerikaanse Dot-It (dat grote restaurantketens voorziet van variabel drukwerk, zoals lokale menukaarten) en het Australische LifeArt (dat de wereld wil veroveren met naar wens bedrukte uitvaartkisten) lieten zien hoe breed de toepassingsmogelijkheden van de software zijn.

Kevin Goeminne [links op de foto] ziet dan ook nog volop groeikansen voor Chili Publish, dat volgend jaar het tienjarig bestaan viert. Inmiddels telt ze wereldwijd meer dan 350 gebruikers, terwijl het aantal medewerkers groeide van 45 naar nu 65. Begin dit jaar staken investeerders nog eens 3,6 miljoen euro in het bedrijf om de groei te versnellen.

Tijdens de vijfde editie van haar tweedaagse Spicy Talks-evenement, vorige week in Berlijn, legde Chili Publish de nadruk op het vereenvoudigen en automatiseren van de productie van marketinguitingen. Een nieuwe en snellere versie 6 van de software, die nog voor het eind van dit jaar moet verschijnen, bevat verschillende nieuwe onderdelen die dat mogelijk maken, waaronder 'slimme' smart templates, een verbeterde barcode-generator en de dynamische opmaak van banners in verschillende formaten (alleen al het Google Display Network vereist bijvoorbeeld 14 varianten van elke banner).Op het jaarlijkse Spicy Talks-evenement kwamen zo'n 200 gebruikers, partners en softwareontwikkelaars bijeen om ervaringen te delen en ontwikkelingen te bespreken. Naast de technische sessies voor beginners en gevorderden werden op het hoofdpodium vooral praktijkverhalen gepresenteerd door klinkende namen als Philips, Airbus en ook Colruyt. Andere voorbeelden, zoals het Amerikaanse Dot-It (dat grote restaurantketens voorziet van variabel drukwerk, zoals lokale menukaarten) en het Australische LifeArt (dat de wereld wil veroveren met naar wens bedrukte uitvaartkisten) lieten zien hoe breed de toepassingsmogelijkheden van de software zijn.Kevin Goeminne [links op de foto] ziet dan ook nog volop groeikansen voor Chili Publish, dat volgend jaar het tienjarig bestaan viert. Inmiddels telt ze wereldwijd meer dan 350 gebruikers, terwijl het aantal medewerkers groeide van 45 naar nu 65. Begin dit jaar staken investeerders nog eens 3,6 miljoen euro in het bedrijf om de groei te versnellen.