Sinds begin maart verkoopt Sushi Shop in al zijn Belgische vestigingen een nieuwe box, in een beperkte reeks en in de kleuren van Polaroid. Het grafische aspect van de doos is al even verleidelijk als de inhoud. De nieuwe verpakking bestaat uit geometrische motieven die aan het fototoestel en het kenmerkende, vierkante fotoformaat van Polaroid herinneren. Op de binnenzijde van het deksel ontvouwt zich het kleurenpalet rood, oranje, geel, groen en blauw. De door Polaroid geïnspireerde fijnproeversbox is gevuld met 42 sushi's en maki's die al even kleurrijk als de verpakking zijn. Naast de verplichte klassieke specialiteiten heeft Sushi Shop voor de box ook drie nieuwe recepten ontwikkeld.

De Sushi Box, die je naar keuze thuis kunt laten leveren of zelf ophalen, zal ongetwijfeld de aandacht trekken van wie zowel van sushi als van de Polaroid-wereld houdt. De collector's box die tegelijk vintage en pop is, wordt ook in andere landen verkocht, zoals Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De restaurantketen ziet daarin de kans om haar imago te verstevigen op een moment waarop de horeca in de touwen hangt. Sushi Shop wil meer bepaald zijn voordeel doen door op de groei van de maaltijdleveringen aan huis in te spelen en door consumenten de kans te geven om een ervaring op Instagram te plaatsen. En dat dankzij de verpakking en vooral de opvallende visuele vormgeving daarvan. Het zoveelste bewijs dat print een bondgenoot is van merken die de sociale media willen veroveren. Er is overigens een speciale hashtag in het leven geroepen bij de lancering van dit koffertje dat in een beperkte reeks aangemaakt zal worden: #SushiShopxPolaroid.

Sinds begin maart verkoopt Sushi Shop in al zijn Belgische vestigingen een nieuwe box, in een beperkte reeks en in de kleuren van Polaroid. Het grafische aspect van de doos is al even verleidelijk als de inhoud. De nieuwe verpakking bestaat uit geometrische motieven die aan het fototoestel en het kenmerkende, vierkante fotoformaat van Polaroid herinneren. Op de binnenzijde van het deksel ontvouwt zich het kleurenpalet rood, oranje, geel, groen en blauw. De door Polaroid geïnspireerde fijnproeversbox is gevuld met 42 sushi's en maki's die al even kleurrijk als de verpakking zijn. Naast de verplichte klassieke specialiteiten heeft Sushi Shop voor de box ook drie nieuwe recepten ontwikkeld.De Sushi Box, die je naar keuze thuis kunt laten leveren of zelf ophalen, zal ongetwijfeld de aandacht trekken van wie zowel van sushi als van de Polaroid-wereld houdt. De collector's box die tegelijk vintage en pop is, wordt ook in andere landen verkocht, zoals Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De restaurantketen ziet daarin de kans om haar imago te verstevigen op een moment waarop de horeca in de touwen hangt. Sushi Shop wil meer bepaald zijn voordeel doen door op de groei van de maaltijdleveringen aan huis in te spelen en door consumenten de kans te geven om een ervaring op Instagram te plaatsen. En dat dankzij de verpakking en vooral de opvallende visuele vormgeving daarvan. Het zoveelste bewijs dat print een bondgenoot is van merken die de sociale media willen veroveren. Er is overigens een speciale hashtag in het leven geroepen bij de lancering van dit koffertje dat in een beperkte reeks aangemaakt zal worden: #SushiShopxPolaroid.