Bpost neemt vandaag al de verspreiding van Delhaize-reclamefolders op naam voor zijn rekening. Daar komen nu ook de wekelijkse ongeadresseerde reclamefolders bij. "Het was belangrijk voor de winkelketen dat de folders samen met een beperkt aantal andere reclamestukken worden verdeeld. Dit versterkt immers de zichtbaarheid van hun promotionele aanbod", zegt Jos Donvil, de CEO van bpost Belgium.

Zowel Delhaize als bpost leveren naar eigen zeggen inspanningen om hun CO2-voetafdruk te verkleinen. "Uitstootvrije bedeling van poststukken en pakjes is voor bpost een belangrijke doelstelling inzake duurzaam ondernemen", stelt bpost. Ook bij Delhaize maken duurzaamheidsinspanningen integraal deel uit van de strategie van de onderneming.

Papier en digitaal

"Zo heeft Delhaize de distributie van de papieren folder sedert begin 2023 gehalveerd en kiest de onderneming voor spreiding van zijn marketingboodschappen over verschillende kanalen", lezen we in het persbericht van bpost. "Dankzij de combinatie van papier en digitaal verhoogt het bereik van de promotionele aanbiedingen. Daarbij wordt uiteraard steeds rekening gehouden met de voorkeur van de klant."

"Deze samenwerking zal ons helpen om de distributie van onze aanbiedingen verder te verfijnen op basis van solide gegevens", zegt Aude Mayence, vice president Marketing & Digital van Delhaize.

Bpost neemt vandaag al de verspreiding van Delhaize-reclamefolders op naam voor zijn rekening. Daar komen nu ook de wekelijkse ongeadresseerde reclamefolders bij. "Het was belangrijk voor de winkelketen dat de folders samen met een beperkt aantal andere reclamestukken worden verdeeld. Dit versterkt immers de zichtbaarheid van hun promotionele aanbod", zegt Jos Donvil, de CEO van bpost Belgium.Zowel Delhaize als bpost leveren naar eigen zeggen inspanningen om hun CO2-voetafdruk te verkleinen. "Uitstootvrije bedeling van poststukken en pakjes is voor bpost een belangrijke doelstelling inzake duurzaam ondernemen", stelt bpost. Ook bij Delhaize maken duurzaamheidsinspanningen integraal deel uit van de strategie van de onderneming."Zo heeft Delhaize de distributie van de papieren folder sedert begin 2023 gehalveerd en kiest de onderneming voor spreiding van zijn marketingboodschappen over verschillende kanalen", lezen we in het persbericht van bpost. "Dankzij de combinatie van papier en digitaal verhoogt het bereik van de promotionele aanbiedingen. Daarbij wordt uiteraard steeds rekening gehouden met de voorkeur van de klant.""Deze samenwerking zal ons helpen om de distributie van onze aanbiedingen verder te verfijnen op basis van solide gegevens", zegt Aude Mayence, vice president Marketing & Digital van Delhaize.