M en C nr. 04 | 29 november 2019

Web weergave

Hecht investeert fors in groot volume printers

Hecht heeft de laatste 6 maanden voor een bedrag van ongeveer 4 miljoen euro geïnvesteerd. Met de uitbreiding van het machinepark, meer automatisatie en de implementatie van nieuwe businesssoftware wil het bedrijf zijn positie bestendigen als productiebedrijf voor volumeopdrachten.

KORAMIC VISUAL COMMUNICATION: EUROPESE FOCUS

Sign & Print Festival 2020 mikt op toepassingen

Het Sign & Print Festival in maart 2020 is een spin off van de vernieuwde Sign & Print Expo die dit jaar werd georganiseerd. Het Sign & Print Festival is kleiner maar is tegelijkertijd ook anders. Creativiteit moet er een prominente plaats krijgen. We hadden een gesprek met de organisatoren.

BUSINESS IN FESTIVALSFEER IN GORINCHEM

Belangstelling voor Heimtextil blijft toenemen

Heimtextil in Franfurt is de beurs waar het nieuwste interieurtextiel, interieurdesign en de nieuwste interieurtrends op één locatie worden getoond. En vermits het digitaal beprinten van textiel volgens alle printerfabrikanten een groeisegment is, mag het u niet verwonderen dat een aantal printer- en afwerkingsfabrikanten elk jaar weer op de expo aanwezig zijn.

INTERNATIONALE BEURS VOOR HUIS- EN CONTRACTTEXTIEL

EFI Display stelt nieuwe Vutek 32 h voor

EFI Display Graphics ontving in de showroom van zijn Europees hoofdkwartier meer dan 70 Europese bedrijven voor de voorstelling van de hybride LED UV-printer Vutek 32 h.

IN HET DEMOCENTRUM IN ZAVENTEM

Oktoberfeesten bij Dimix

Distributeur Dimix organiseerde op 24 oktober een open dag voor klanten en relaties in zijn gebouw en showroom in Breda. Het thema - een traditie van het overgenomen Sihl Direct werd ons verteld - is de oktoberfeesten. Maar uiteraard gaat het hier enkel om de decoratie en klederkracht en was het tijdens het open huis vooral te doen om de oplossingen die Dimix voor de print & signbedrijven in huis heeft.

OPEN DAG IN SHOWROOM IN BREDA

De vloer, een onderschat reclame-oppervlak

Ieder jaar valt het tijdens kerstmis weer op, marketeers en visual merchandisers hebben hun uiterste best gedaan voor het inrichten van de etalages. In veel gevallen zijn kosten nog moeite gespaard om er een waar kunstwerk van te maken. En de vloer? Die wordt helaas vaak vergeten!

GERICHTE RECLAME MET VLOERSTICKERFOLIES