Grafisch Nieuws nr. 10 | 19 december 2019

Web weergave

De laatste maanden van het jaar staan bol van tradities. Daartoe behoren zeker ook de dikke speelgoedgidsen. Ondanks de trend richting online inkopen vormt de papieren reclamefolder een vast onderdeel van de voorpret. Zelfs e-tailer Bol.com liet dit jaar een 164 pagina's dik Speelgoedboek drukken.

OOK E-TAILERS KIEZEN VOOR PAPIEREN VERKOOPKANAAL

Hecht heeft de laatste 6 maanden voor een bedrag van ongeveer 4 miljoen euro geïnvesteerd. Met de uitbreiding van het machinepark, meer automatisatie en de implementatie van nieuwe business-software wil het bedrijf zijn positie bestendigen als productiebedrijf voor volumeopdrachten.

KORAMIC VISUAL COMMUNICATION: EUROPESE FOCUS

Opvallen, verleiden, de blik vangen, de aandacht vasthouden ... Een merkidentiteit en -imago creëren ... Een mooie verpakking die hoogwaardige materialen met een creatief design combineert, moet al die doelstellingen waar maken. Grafisch Nieuws heeft een reeks van bijzondere verpakkingen opgespoord die als inspiratie kunnen dienen.

INSPIRATIE

Van alle ontwikkelingen in de grafische industrie is die van de prepress tot nu toe de stormachtigste. Guido Van der Schueren nam vanaf het begin actief deel aan deze ontwikkelingen en lanceerde het ene succesvolle bedrijf na het andere. Met HYBRID Software lukt het hem opnieuw om de markt voor innovatieve software in de label- en packagingmarkt open te breken.

GUIDO VAN DER SCHUEREN OVER HYBRID SOFTWARE

Mentaliteitswijziging of greenwashing? Beide? Feit is dat er nooit zoveel milieuslogans op Labelexpo te zien en te horen waren als tijdens de editie 2019. Een overzicht van de oplossingen die de etikettensector aanreikt voor een milieuvriendelijke en circulaire productie!

LABELEXPO: DUURZAAMHEID OP ALLE FRONTEN